معرفی دستگاه ماینر S9j| پرطرفدار ترین ماینر بازار

دستگاه ماینر s9j چیست؟

 بعد از توضیح اینکه دستگاه ماینر چیست به توضیح در رابطه با یکی از مدل های آن یعنی دستگاه Antminer S9J از خانواده ماینر S9 می باشد که تحت سیستم Asic کار می کند. این دستگاه نوع آپدیت شده s9i می باشد که به اندازه 0.5 تراهش قدرت آن افزایش یافته است.  شرکت چینی bitmain در سال  ۲۰۱۸ نسل سوم S9 ها که همان Antminer S9J است را به بازار عرضه کرد. این دستگاه با الگوریتم SHA-256 ارزهای دیجیتال را استخراج می‌کند.

ارزهای قابل استخراج توسط Antminer S9J

  • Bitcoin
  • Bitcoin cash
  • Unbreakable
  • Emark
  • Acoin
  • Cure coin
  • Crown
  • Joule coin

 

 

s9jتوان دستگاه ماینر  

توان دستگاه ماینرs9j برابر ۱۴.۵   تراهش برابر 1350 وات است که مقدار نسبتاً مناسبی در مقایسه با دیگر دستگاه های اسیک هم رده خودش است. به عنوان مثال توان دستگاه Whatsminer M3 برابر 2000  وات است یعنی 650وات بیشتر Antminer S9J 14.5 تراهش یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه همین میزان توان و مصرف برق است.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع دستگاه ماینر

 

میزان برق مصرفی ماهانه دستگاه ماینر s9j برابر است با:

972=1000/1800  (توان مصرفی)*24(شبانه روز)*30(تعداد روز)

درآمد روزانه دستگاه ماینر s9j چقدر است؟

درآمد روزانه این دستگاه برابر 3 دلار به عبارتی 90 دلار می باشد که قابل تبدیل به بیت کوین است و با نوسان ارزهای دیجیتال این مقدار نیز در نوسان خواهد بود.

 

 

معرفی هشبرد S9J

هش برد یکی از قطعات اصلی ماینر که با بخش پردازش دستگاه(کنترل برد) ارتباط دارد.وظیفه هشبرد ماینر انجامئ پردازش های سنگین بوده و معمولاً از بقیسه قطعات ماینر گران تر است و استهلاک بیشتری هم دارد. هشبرد ها دارای چیپست های پردازشگری به نام اسیک هستند و خرابی این چیپست ها با به اتمام رسیدن عمر آن ها از جمله دلایل شایع خرابی هشبرد ماینر است که در آن صورت نیازمند تعمیر هشبرد ماینر هستیم.

دستگاه Antminer S9J دارای سه هشبرد و 186 اسیک (هر هشبرد 63 اسیک) می باشد که همزمان با هم بالاترین قدرت پردازش و بازدهی دارند.

 

 

معرفی اسیک:

اسیک نوعی از خانواده مدار مجتمع آی سی و یا ریز تراشه ها می باشند.اسیک ها با استفاده از مواد نیمه رسانا در ابعاد کوچکتری از هزاران ترانزیستور ساخته می شوند که به منظور انجام عملیات خاصی طراحی می گردد. این مدار در مقایسه با یک مدار معمولی سرعت محاسبات را افزایش داده و مصرف برق کمتری دارد اما به نسبت هزینه تولید آن نیز بسیار بالا است.

شرکت راشا مکاترونیک پارت با در مرکزی تخصصی در زمینه تعمیرات ماینر میباشد. شما میتوانید برای دریافت این خدمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده